Saturday, May 19, 2007

Perang dunia ketiga WW3 ...mungkinkah???

Perang dunia ketiga ....
apa pendapat angpa??
mungkinkah akan berlaku dalam masa terdekat ni?

cuba perhatikan keadaan dunia la ni...

krisis di Palestin ( kuil haikal dibina )
krisis nuklear US - Iran
politik Turki ( pengaruh Islam kembali di Turki)
ramalan Nostradamus (ahli nujum yahudi yang kononnya meramalkan perang dunia di antara 2007 hingga 2012)

dan yang terakhir...

kecenderungan umat islam untuk mengembalikan sistem khilafah...

bagi pihak barat..


perang tersebut akan berlaku di Jerusalem.. atau Baitulmaqdis


...sblum2 ni byk ramalan dr Nostradamus benar2 berlaku dan semuanya telah menjadi kenyataan...cth cam kebangkitan nazi...perang dunia kedua...kejatuhan napoleon...serangan 9/11...etc...tp ramalan perang dunia ketiga ni tak brp pasti...walau apa pun yg berlaku...hanya Allah aja yg tahu dan Allah Maha Brkuasa ke atas segala - galanya...adakah ini masanya untuk berjihad....


wallahualam...

5 idea sahaja:

tegezoot said...

Jihad? Bermulalah dengan memantapkan keimanan dan ketaqwaan kepada Allah swt. Kalau semua umat Islam macam tu, kita tak macam buih-buih dilautan...

butaseni said...

kepada k.k.,
pada pendapat aku ia mungkin terjadi kerana kuasa jahat dajal america....
tapi kita patut akur,segalanya kehendah allah bukan firasan si ahlil nujum yahudi tu....
pertanyaan lanjut,sila bertanya tegezoot

Khutub Kannah said...

orhh...apakah ada lagi pandangan atau kenyataan yang mungkin kita tahu ataupun tidak tentang perkara berkaitan...

NezJoe said...

Aku sentiasa bermimpi untuk jihad.
:D

jinggo said...

JIHAT....
berjihat untuk diri sendiri itu lah jihat yang pertama sekalikita kena buat....
itu pon kalau tak mampu.....
tepuk dada tanya selera.......
wahai sahabatku........
ingat.....
tidak aku berkata kepada sesiapa aku cuma peringati sesuatu untuk diri ku jugak..........