Thursday, May 17, 2007

Pagi2 buta yang hening...

apeke la sampai la x bleh nak tidoq.......panas kot.....arhhh.....bukan....ada problem kot.....tidak....fuhh....takan lapar lagi.......tadi dah melantak macam2 dah.....orhh....apalagi....melangut depan pc la jawabnya....sampai bengkak mata dok jegel kat skrin nih.......sunyi ja time2 lanih......sambil pekena air masak suam kurang gula cicah biskut meri.....perghh layan....dok saja2 ni teringat la pulak masa depan.....uhuhuhu.....sampai bila nak jadi camni....hanya aku yg bleh mengubahnya.......
ehhh...apalaaa yang aku dok mereben nih.......ok laa.... tiba2 terasa berat pulak mata nih.....chow....

6 idea sahaja:

Butaseni@Wan Raja said...

aku simpati..
lain kali jangan belakon jadi orang mantell dah,k

Khutub Kannah said...

wahaha...aku mmg suka watak camtu...cuma tadak peluang lagi...manatau kot2 sang dewa pengkarya bagi offer nnti kat aku....uhuhuhu...

jinggo said...

eeeerrrrrrmmmmmmm

tegezoot said...

kau tetap bapak effect!

Khutub Kannah said...

tegezoot...uhuhuhu...apa da bapak effect...wahaha...

artisticklytouch said...
This comment has been removed by a blog administrator.